pondělí 27. ledna 2014

Obsession


Téma dnešního příspěvku mě napadlo, když jsem celá šílená jela po práci do města, abych si stihla koupit kabát, který jsem si vyhlídla dříve tohoto dne a na který jsem bohužel neměla dostatek finančních prostředků (tenhle problém byl následně vyřešen) a který byl bohužel poslední. To, že jsem celé odpoledne byla jako na trní a nemyslela na nic jiného, přeskočím a budu se soustředit na ten adrenalin, když jsem letěla od trolejbusu na České po těch ledovatých kachličkách, v mysli prosby směrem k Bohu/Bohyni módy a v očích smrt. A pak ten úlevný pocit, když jsem ho tam spatřila. A pak ta euforie, když jsem ho zaplatila. Vážně, kdyby se vedle mě střílelo, ani si toho nevšimnu. Hodinu poté cítím pocity deprese a výčitky svědomí a chce se mi brečet.

První krok, který musí závislý na čemkoliv udělat je přiznat si, že má problém. Okej, mám problém, jmenuji se Monika a jsem závislá na nakupování. Ale než mě odsoudíte, musíte vědět, že ten kabát byl ve slevě, byl poslední a je zima. No přece. To je nějaký osud nebo co. 

Ach né, poraďte mi někdo nějakého psychoterapeuta, zjistila jsem, že k tomu kabátu potřebuji boty.


Inkriminovaný předmět, který může za mojí dnešní sebereflexi. (Zara)



zdroj - oba obrázky

Žádné komentáře:

Okomentovat