pondělí 3. března 2014

Portrait d´une muse


Abych zde pořád nedávala jen své, jistě přenádherné, fotografie, ukážu vám také něco z toho, co se mi libí a co mě inspiruje při utváření mého stylu. Já vím, všechny vás to jistě zajímá.

Ale dost ironie, dneska jsem vám chtěla ukázat kousky z filmu Warholka (v originále Factory Girl), který pojednává o Edie Sedgwick, múze Andyho Warhola, která nakonec propadla drogám, ale stihla u toho být děsně stylová. Na dobových i filmových fototografiích má Edie svůj jedinečný styl, takový to "hodila jsem na sebe to první, co jsem našla na zemi" plus krásné velké náušnice a cigareta v ruce. A to je přesně tak, jak bych chtěla, aby moje oblečení působilo. Jenže realita je nakonec jiná, protože to, co se vám válí na zemi, máte špinavý a pomačkaný, velké náušnice vám po celodenním nošení vytahají uši a z nonšalantího popotahování cigarty se vám akorát navalí. Takže nakonec zůstávám u svého pečlivě vyžehleného a uhlazeného stylu a budu dál obdivovat ten Ediin.





 

 zdroj 

A pravá Edie:



Žádné komentáře:

Okomentovat