sobota 18. října 2014

Comme un filou



Když jsem hledala francouzský překlad pro slovo křivák, vyjela mi jako synonyma slova darebák, lump a podvodník. A je pravda, že v tomto koženém křiváku jsem se jako jeden velkej sígr cítila. Ale opravdu jen cítila, žádné ničení veřejných odpadkových košů, malovaní po zdech nebo strkaní do babiček se nekonalo. Místo toho jsem šla na výstavu Kubismus uprostřed války v Moravské galerii v Brně, abych se kulturně vzdělávala. Ale abych alespoň trochu dostála pověsti této bundy a využila její potenciál, tajně jsem si sáhla na jeden vystavený exponát. Jelikož paní, co tam hlídala, mi byla neustále za zadkem, takový adrenalin jsem v životě nezažila! No a tady přikládám seznam největších lumpáren, co jsem kdy provedla:

Tak nic, nemůžu je zveřejnit, neměli byste mě pak rádi.

PS: ten křivák je půjčený z Re:parády a já si ho tak strašně zamilovala, že jsem jim nabídla svoji ledvinu, ale odmítli. Nechápu, moje ledvina je nejkrásnější na světě.














(za fotky děkuju L.A.J.)

křivák, kabelka, tílko - Re:paráda, sukně, boty - Zara

Žádné komentáře:

Okomentovat