pondělí 12. ledna 2015

Ultraviolet

 

Až když jsem vycházela z domu, všimla jsem si, že jsem celá oděná do fialovo-růžové kombinace. Zachvátila mě panika. Tohle se mi nikdy nestalo. Nejsem žádný sluníčkový člověk, proto jsem se vždy barvám jako růžová, žlutá, červená a oranžová vyhýbala, jenže najednou se mi skříň plní takovýmito barvami, teď jsem si navíc pořídila chlupatý růžový svetřík, co se to probůh děje. Asi je to tím, že člověk vychází z domu za tmy, vrací se domů za tmy, taky toho zla, co se kolem ve světě děje, a tak chce aspoň trochu rozvístít ten svět, jééé, a nebo spíš chce, aby ho nesrazilo auto nebo tak podobně. Nevýhoda je, že někdy můžete vypadat jako chodící cukrová vata. To ale není můj případ. Já vypadám jako Lana Del Rey (sarkastický úšklebek).





šaty - Mango, kabát - Zara, kabelka - po mamince, bohužel nevím, odkud, boty - Zara
(Za fotky děkuji Barušce P.)




Žádné komentáře:

Okomentovat