neděle 27. října 2013

Elle est en Vogue? 


Už dlouhou dobu jsem chtěla založit blog, věděla jsem, že mě to bude určitě bavit, ale vždy jsem narazila na svoji zbabělost a lenost. Co já tak zajímavého můžu nabídnout, je toho tolik, blogy najdete na každé téma, co vás napadne. Přesto jsem se jeden večer odhodlala a napsala první příspěvek. Možná mě to za chvíli pustí, možná nikdo nebude číst. Ale už píšu a musím to dokončit, nebo na sebe budu naštvaná.

Přemýšlela jsem, jak začít můj historicky první blog. Jaký příspěvek se vůbec hodí jako první. Určitě musí zaujmout a musí představit autora. Kam blog směřuje a tak dále.

Chtěla bych tedy nastínit, že tento blog bude zaměřený na módu, chtěla bych přispět svoji troškou do mlýna a do této záplavy módních blogů zahrnout i můj soukromý styl. Ale také bych chtěla něco říct, vše co mě napadne. Povrchní témata nebo také hluboké, nutící k přemýšlení. Protože my ženy můžeme být čímkoliv, za vším nás najdete.

Na internetu jsem našla krásné staré obálky Vogue, která bych vám chtěla představit. Malá výtvarná díla. S těmi bych si klidně zatapetovala celý svůj imaginární byt v Paříži. Kdyby jste si je chtěli koupit ve formě pohlednic, viděla jsem je v obchůdku v Tate Modern v Londýně, ráj pro všechny, kteří milují umění. Je to kousek.


z roku 1927

                                                     




                                                       
                                 zdroj: http://followpics.net

Žádné komentáře:

Okomentovat