neděle 27. října 2013

Moi


Samozřejmě jsem budu přispívat svoje fotky, to je bez debat, jenom musím nějaké pořádné udělat. V počítači jsem našla dvě, které můžu publikovat, jednu s hnědými vlasy, druhou se světlými. V čem vypadám hůř, to si můžete rozhodnout sami. Za mě dávám podivnou žlutou. Takže jsem se opět vrátila ke své původní hnědé barvě. Člověk musí zkusit všechno, i za cenu, že bude vypadat jako debil.



Tato fotka je pořízená ve Florencii před dvěma lety. Ty boyfriend jeans hrozně letěly, jenže mě se pak přestaly líbit, takže jsem je ustřihla a teď jsou mými nejoblíbenějšími šortkami. Dříve jsem věci, co se mi po čase nelíbily vyhazovala, ale postupem času jsem se je naučila recyklovat. Kurňa, nejsem Rothschild.



Tohle je Chorvatsko minulý rok. Vlasy nekomentuju. Boty jsou z HM,při prvním nošení se jeden pásek roztrhl a nešel vrátit zpátky. To mě utvrdilo v tom, že boty z HMka už nikdy. Dodržela jsem to? Ne. Opakovalo se to? Jo.

Tak, tohle byl jen výcuc (je to divný slovo, ale divný tím správným způsobem). Teď jdu zjišťovat, jak si mám tady shánět návštěvníky a jak to tady vlastně funguje, hehe.

Žádné komentáře:

Okomentovat