pátek 6. prosince 2013

La vie en rose


Tož su zas tu! Zrovna jsem se vrátila z Prahé, tak se snažím aklimatizovat do svého rodného prostředí. A proč jsem tam byla? Kvůli mé milované Editce! Edith Piaf totiž vstala z mrtvých a řekla si, že by bylo dobré uspořádat nějaké představení. Tak zavítala do Prahy a do Brna. A protože to mám v Brně kousek, rozhodla jsem jet do Prahy, logický. A tak jsem si tři dny v Praze užívala jako prase v žitě, to proto ten nadpis, dále taky kvůli mému ohozu a taky kvůli mé nejoblíbenější písničce od Edith. JÉÉÉ.

Nevím, v jakém stavu jsem byla, když jsem kupovala tuhle sukni, nicméně mám dojem, že v ní vypadám jako Mářa. Jak vypadá Mářa? Asi jako já v tý sukni. Ale moc se mi líbí, když není na mně. Jenže, aby neležela ve skříni, vytáhla jsem ji právě na Edith, v domnění, že v ní budu vypadat jako Francouzka. Posuďte sami.

No a už se přestanu vychloubat, nebo po mě někdo něco hodí. Doufám, že se máte taky krásně.





(Fotily Alenka a Klárka D.)

svetr - Reserved, sukně - HM, boty - Zara, kabelka - Primark



Žádné komentáře:

Okomentovat