pondělí 11. listopadu 2013

Beaucoup de travail


Tak jo, mám málo času, hodně práce do školy a stejně si jdu psát příspěvek na blog. Počkat, jak se tomu říká? Jo, prokrastinace. Ale blog beru jako oddech a relax, takže se zase tak nic moc neděje, že jo. Že jo??

No, abych se vrátila k tématu pracovního vytížení a nestíhání, nedávno jsem zhlédla hodinové video z přednášky o prokrastinaci (autora knihy Konec prokrastinace) s domněním, že mi to změní život. Ale jak vidíte, prokrastinuju pořád, ale věřím, že to půjde zlepšit, po malých krůčkách, jen na to není čas! Studentský život, kdy musíte být vynikajícím studentem, zábavným kamarádem, hodnou dcerou, do toho stíhat všechny párty a společenské akce, a s tím spojená i nějaká ta práce, protože, kde na to "hopsání" brát, že ano, je velmi vyčerpávající (stejně jako toto souvětí). Stěžejní nejspíš je, dobře si rozvrhnout čas, což bude můj problém, protože jeden týden si hovím jako hovnivál (nevím, jestli si hovnivál hoví, ale líbilo se mi to spojení) a druhý těžce nestíhám. Pokud na to má někdo recept, snažně vás prosím, pošlete.

Když už jsme u toho pracovního vytížení, děti budou asi to největší (i když nemůžu mluvit z vlastní zkušenosti, ale podle mě jo). Dnes mě zaujala na internetu jedna fotografie, a to fotografie světové modelky Mirandy Kerr. Překvapilo mě, co má na sobě vzhledem k tomu, že má malého kloučka a ještě ho kamsi vede. Umíte si představit, při všem tom shonu zhýralého studentského života, vychovávat dítě a ještě přitom vypadat tak božsky? Já ne.



Žádné komentáře:

Okomentovat