čtvrtek 28. listopadu 2013

Pseudo-intellectuel frivole


Asi si při pohledu na moje fotografie říkáte: "Proč má probůh na sobě brýle, když normálně vidí?" Protože, milí moji, místo toho, abych se doopravdy učila, tak si chodím po světě a dělám, že jsem pilná studentka a že jsem hrozně busy. A tyhle brýle mi k tomu pomáhají,haha. Takže jsem asi takzvaný pseudointelektuál. Ještě musím začít prohlašovat, že před spaním čtu Nietzscheho.

Dále vás asi napadá myšlenka: "Holka, není ti zima?" Jo, je. Ale jak říká staré moudré přísloví: Pro krásu se musí trpět. Takže jsem povrchní pseudointelektuál, pěkný.

A nakonec se musím pochlubit jako správná módní znalkyně (ironický smích), že toto je kožená vintage kabelka po mojí babičce. Chtěla jí vyhodit, ale já jsem tomuto strašnému činu zabránila. Až posléze jsem zjistila, proč ji chtěla vyhodit. Kabelka je totálně nepraktická. Nemá dlouhé poutko na rameno, takže ji musím takhle (debilně) nosit v ruce, má divný zapínání a vevnitř nemá žádné přihrádky! Ale stejně ji zbožňuji.






kabát, rukavice - Marks and Spencer, košile, šortky - Mango, kabelka - vintage, nadkolenky - HM, brýle - Gant

Žádné komentáře:

Okomentovat