pondělí 25. listopadu 2013

Mon Dieu!


Protože na fotografiích pózuji před Červeným kostelem a s tím límečkem vypadám trochu jako jeptiška, rozhodla jsem pro náboženské téma mého příspěvku. Chtěla bych toho našeho Nejvyššího požádat o pár laskavostí.

Zaprvé, Bože co si více mám obléct, když je mi zima v punčocháčích, kalhotách, dvou svetrech, kabátě a kožených rukavicích? Já už nevím, poraď. A nebo ještě líp. Teleportuj Českou republiku někam do Afriky. Ne počkat, tam je Radovan Krejčíř, tak jinam.

Dobře, když už teda musí být taková kosa, zařiď prosím Bože, ať hromadná doprava Dopravního podniku města Brna jezdí přesně. Jsem pak agresivní na chudáčky babičky a dědečky, kteří za nic nemůžou.

Tak jo, šaliny si můžou jezdit později, v to případě mi Bože přihraj Mercedes. Nebo Audi. Nejlépe s vyhřívanými sedačkami.

No fajn, tak automobil oželím, ale Bože nedopusť, aby se nižší střední třídy tolik dotkla oslabující koruna. Nemám ještě nakoupené dárky na Vánoce.

Toliko k mým přáním, mějte se blaze, jdu psát další náboženské traktáty.





(Fotila Anetka D.)

košile, náušnice - Mango, kalhoty, kabelka - Zara, kabát - Marks and Spencer, boty - Humanic 


Žádné komentáře:

Okomentovat