středa 6. listopadu 2013

Léopard élégant


S leopardím vzorem je to jako se samotným leopardem, respektive levhartem. Pokud to přeženete, může vás zabít. Šelma doopravdy, vzor společensky. Teď nevím, co je horší. Každopádně podle tety Wikipedie je levhart skvrnitý elegantní zvíře, a jako takovému bychom mu měly dělat dobré jméno. Takže my point is, že když jsem tuto kabelku v Marks&Spencer viděla, nebyla jsem si jistá, jestli je to to pravé. Na první pohled mě uchvátila, ale na druhý mi přišla laciná. Ale! Vtip je v tom, umět ji správně zkombinovat. To je nám samozřejmě jasné. Nakonec jsem si ji koupila a je to má nejoblíbenější kabelka. (Jednou jsem si k ní omylem oblékla svetr stejného vzoru a lidé mysleli, že na ně číhám a zakousnu je. Už si dávám bacha.)



Tak mě napadá, že vypadám trochu jako sekretářka, co si odběhla o polední pauze na oběd. Ale to asi k pouzdrové sukni a mokasínům patří.




 

kabát - CaA, halenka - Lindex, sukně - Zara, kabelka - Marks and Spencer, brýle - Gant, boty - CCC

(Fotila Baruška P.)


Žádné komentáře:

Okomentovat