sobota 9. listopadu 2013

Vivre sur un grand pied


Život na vysoké noze. Toto téma jsem si vybrala ze dvou důvodů. Za prvé, chvíle napětí, kvůli botám, které mám na sobě. Jak nečekané. I když nevypadají, tak jsou moc pohodlné a dá se v nich chodit celý den. Jak v nich budu chodit po zaledněném chodníku a ve vánici, je mi ale záhadou. Popřejte mi hodně štěstí.

Za druhé jsem si téma vybrala kvůli mé životní situaci. Můj život na vysoké noze musí okamžitě skončit. S hrůzou jsem zjistila, že můj účet zeje prázdnotou a do výplaty mám asi dva týdny. Tak jsem si zrekapitulovala svoje výdaje a dospěla jsem k závěru, že jsem ta nejmarnotratnější osoba na světě a moje kafíčka, snídaňky v kavárničkách, nálety na Zaru, kupování nesmyslných věcí a kaviárek před spaním musím utnout. Jak řekl exministr financí Míra Kalousek, musíme si utáhnout opasky, a já si ten svůj pomyslný teď budu utahovat pořádně. Vlastně i ten doopravdický, protože nebudu mít co jíst.

Ale aby jste věděli, jsem i dobročinně smýšlející člověk, například ve čtvrtek jsem si na Náměstí Svobody koupila od pána Nový prostor. Pán mi tisíckrát děkoval a mně tak příjemně zahřálo u srdce, že jsem se rozhodla, že od teď věnuji všechny své cennosti charitě a odjíždím do Tibetu znovu naleznout svůj smysl života.

Teď vážně, dneškem začíná moje finanční očista a bude trvat až do ................................další výplaty.

Doufám, že mě máte pořád rádi. Tak zase příště, au revoir.





kožená bunda - Topshop, šaty - Lindex, kabelka - Zara, šátek - trhy v Paříži, náušnice - Bijou Brigitte, boty - Humanic

Ještě poslední věc. Skvěle mě vystihuje první sloka písničky od Lily Allen:


I want to be rich and I want lots of money
I don´t care about clever I don´t care about funny
I want loads of clothes and fuck loads of diamonds
I heard people die while they are trying to find them

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11235987/?claim=n5rda95yavf">Follow my blog with Bloglovin</a>



Žádné komentáře:

Okomentovat