čtvrtek 7. listopadu 2013

Paris découverte


Zrovna jsem začtená do knížky Obnažená Paříž od Stephena Clarka, kterou doporučuji všem, kteří jsou stejně jako já posedlý Paříží (až je to trapný). A zrovna jsem v kapitole 6 s názvem Romantika. Super.

Ale proč o tom vůbec píšu. V této kapitole jsem narazila na informaci o jakési slavné fotografii od francouzského fotografa Roberta Doisneaua, a to fotografii líbajícího se páru na pařížské ulici. No a já, jakožto starý perverzák, jsem si to musela okamžitě najít. A to mě dovedlo k dalším úžasným fotografiím z pouličního života, na které se tento fotograf zaměřoval. Kochejte se.


Ona slavná fotografie, Milenci před radnicí z roku 1950. Prý byla naaranžovaná, ale jak píše Clarke ve své knížce: "Takže je to umění, ne život, ale koho to zajímá?" Má pravdu, ten chlapec.





Žádné komentáře:

Okomentovat