pondělí 18. listopadu 2013

Insidieux


Tento příspěvek bude protkán tajemnem, mystičnem a zákeřností. Mám nějakou depresivní náladu.

První záhada je, že mi tyto šortky, co mám na fotkách na sobě a co jsou vyrobeny z mých původních boyfriend jeansů (budiž jim lehká zem), po třech letech pořád sedí. I přesto, že mi za ty tři roky nakynul zadek i stehna. Aha?! To je mi záhadička. Připadám si jako v tom filmu Sesterstvo putovních kalhot.

Druhá záhada má jméno psaníčko z Primarku za 5 liber. Proč je to záhada? Protože i po půl roce drží při sobě. Né že bych měla něco proti Primarku, jen ta cena mě dost zaskočila, tak jsem mu nedávala moc šancí, ale miláček se pořád drží.

Třetí věc není záhada, ale zákeřnost. Zákeřná je moje kadeřnice, která mi obarvila hlavu na hnědou a ejhle. Ona je po měsíci zase světlá! Proboha Moniko, ty máš starosti.


 Tady mám ještě blažený úsměv, protože nevím, co mě za hodinu čeká. Za hodinu jsem šla do kina na horor Insidious 2, kvůli kterému jsem nemohla v noci usnout. Vřele doporučuju všem, takhle moc mě naposledy vystrašila jen Miley Cyrus na předávání cen MTV (starý vtípek, já vím).





A ono tajemstvím opředené psaníčko.

(Fotila Kačenka V.)

kabát - CaA, šortky - HM, halenka - Zara, kabelka - Primark, boty - Humanic

Žádné komentáře:

Okomentovat