úterý 19. listopadu 2013

L´étranger


V rámci zrychlení uveřejňování příspěvků jsem musela učinit strašný krok. Jít se vyfotit sama. Jednu věc byste o mně měli vědět, a to, že nesnáším focení. I když na fotkách vypadám šťastně, trpím. Focení samospouští má dvě strany. Ta první je, že se nemusíte stydět před tím, kdo vás fotí. Protože tam nikdo není, to je logický. Na druhou stranu, před náhodnými kolemjdoucími vypadáte jako idiot. Takže, když jsem se takhle jednou vydala fotit mou neskonalou krásu, musela jsem občas dělat, že jsem cizinec a vyfotografovat něco z našeho nádherného Brna. Vykřikování v cizí řeči jsem naštěstí vynechala. Ale stejně jsem vypadala jako idiot.

Nadpis se váže i k mé druhé věci. Musím se pochlubit, začala jsem číst knihu Cizinec od Alberta Camuse. Kvůli mému studiu francouzštiny jsem zvolila dvojjazyčnou verzi a snažím se text číst ve francouzštině. Tím pádem čtu rychlostí jedna stránka za hodinu. Při takovém tempu možná i stihnu pochytit tu existenciální rovinu a pochopit ten pocit absurdity lidského bytí. A nebo taky ne.






kabát - CaA, svetr, řetízek - Reserved, sukně, kabelka - Zara, boty - Humanic


Žádné komentáře:

Okomentovat